Mobil marketing på de sociale medier

De sociale medier og mobilen er det perfekte par, der først lige har mødt hinanden og som alle har store forventninger til

  • Mobil social marketing har markant højere afkast
  • Skab digitalt alignment med mobil social marketing
  • Mobilen er den optimale platform for relevant kommunikation og salg

Mobil strategi på sociale medier

Kombination af sociale medier og mobil marketingGrundprincippet for både de sociale medier og mobilen er effektiv kommunikation. Det er dog de færreste virksomheder, der endnu har formået at implementere en mobil social marketing strategi. Ifølge SAP (2012) har færre end 20 % af større virksomheder defineret en social mobil marketing strategi, men over 70 % af de adspurgte IT-ansvarlige vurderer det som strategisk vigtigt. Brugerne anvender i stigende grad deres mobiltelefon til at tilgå de sociale medier – herunder Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn og FourSquare. Hvert socialt medie har sine fordele afhængig af, hvad din virksomheds formål er.

Mobil marketing på de sociale medier

Hvorfor nøjes med at kommunikere? Sælg!

iPhone på FacebookDin virksomhed kan profitere af social marketing på mobilen på flere fronter. Derfor er det afgørende først at få defineret din virksomheds formål med mobil marketing på de sociale medier. Eksempler på succesfulde sociale mobil marketing strategier er mobile rabatkuponer, mobil annoncering af Facebook pages, branded tweets på Twitter og direkte eksponering af din virksomheds community. Samstemmende for alle strategier er, at Reaktion analyserer, optimerer og rapporterer løbende i processen, på baggrund af vores unikke trackingsystemer, det sociale samt økonomiske afkast af din virksomheds kampagne.

Reaktion har skabt kunder for nedenstående virksomheder

Hotels.com
Telia
GroupOn
Pixmania
GE Money
Betfair
Ellos
Onfone