Maksimer udbyttet ved e-handel med en webshop der dækker kundens behov

Handler du selv i butikker, hvor varerne er forsøgt gemt væk, lyset er slukket, og ingen vil hjælpe dig?

Svaret på spørgsmålet er forhåbentligt et nej. Hos Reaktion er vi eksperter i at udvikle og implementere webshopsystemer, hvor fokus er på de gode kundeoplevelser, lettilgængeligt indhold og mest muligt salg.

E-handelsplatformen, hvorpå virksomhedens produkter sælges, er det vigtigste element i en effektiv e-handelsvirksomhed. Det er urealistisk at forestille sig, at kunder vil handle i fysiske butikker, hvor varer er placeret bag besværlige låger, eller hvor kassesystemet kun virker hver anden gang. På samme måde er det vigtigt, at virksomhedens online butik giver kunden den bedst mulige oplevelse og er funktionel døgnet rundt, året rundt. Hvis ingen besøgende lægger ordrer på webshoppen, kan selv det rette varekatalog, effektiv logistik og målrettet markedsføring ikke skabe værdi for virksomheden - kun udgifter.

Professionel webshop med effektive virkemåder

Konvertering, konvertering og konvertering

Det vigtigste parameter, din virksomheds webshop kan vurderes på, er, hvorvidt den formår at transformere besøgende til betalende kunder på en effektiv måde. Dette sikres ved at sørge for, at den besøgende nemt og hurtigt kan finde de oplysninger og produkter den søger efter, at den trygt og problemfrit kan gennemføre bestilling og betaling, og at den efterfølgende kommunikation fungerer problemfrit, således der skabes en loyal og vedvarende kunde for virksomheden.

Integrerede Business Intelligence elementer

For at vide hvad potentielle kunder søger og forventer, er det nødvendigt at kunne gennemføre automatiske undersøgelser af måden, hvorpå indhold vises og funktioner, som anvendes til bestilling, virker. Sådanne splittest giver indblik i, hvordan den størst mulige konverteringsgrad opnås. Kombineret med forskellige Business Intelligence elementer, kan denne viden tilmed kombineres med de identificerede kundesegmenter, den automatiske målretning og søgeoptimering. Reaktion har stor erfaring med at anvende denne form for intelligent optimering direkte i virksomheders webshoppe.

Reaktion har skabt kunder for nedenstående virksomheder

Hotels.com
Telia
GroupOn
Pixmania
GE Money
Betfair
Ellos
Onfone