Undgå tabt salg og frustrede kunder med en optimeret e-handelsplatform

Strategisk investering i e-handelsplatformens bagvedliggende kode og infrastruktur kan øge den gennemsnitlige konverteringsgrad markant. Ved at sikre hurtige svartider og modvirke potentielle fejl og problemer får den besøgende en bedre oplevelse på webshoppen eller anden e-handelsplatform. Specielt er det blevet vigtigt, at systemet virker på alle enheder, herunder mobiltelefoner, tablets og forskellige styresystemer.

Har du styr på HTML, CSS, JS, XML og JSON?

At kunne udvikle effektive it-systemer er et håndværk. Forståelsen for forskellige programmeringssprog, deres virkemåder og fordele tager år at lære. Ved at benytte de rette redskaber til konkrete problemstillinger opnås langtidsholdbare løsninger. Ligeledes er det vigtigt at tænke skalerbarhed ind i systemet, så fremtidig efterspørgsel kan håndteres uden at skulle investere i nye systemer.

Platformsoptimering sænker svartider og modvirker fejl

Investering i "ingenting" giver stort afkast

Det kan virke meningsløst og irrationelt at investere i ting, som kunden reelt set ikke opdager. Men det er netop det faktum, at kunden ikke lægger mærke til systemet, som beviser, at det er effektivt og virksomt. At give kunden den bedste oplevelse med webshoppen er en af de metoder, der sikrer en loyal kunde og derved giver maksimalt afkast af investeringen.

Platformsoptimeringen sker på mange fronter. Eksempelvis komprimering af kildekode, optimering og komprimering af billeder, udjævning mellem flere servere, indeksering og optimering af databaser og -forespørgsler, asynkron indlæsning og effektiv programmering.

Teknologi og infrastruktur

Hos Reaktion udvikles der i programmeringssproget PHP og der benyttes MySQL-databaser til at lagre data. Begge teknologier er open source, hvilket vil sige, at det er gratis og fleksibelt at bruge og samtidigt fremtidssikret.

Reaktion har skabt kunder for nedenstående virksomheder

Hotels.com
Telia
GroupOn
Pixmania
GE Money
Betfair
Ellos
Onfone