E-mail marketing

Reaktion har udsendt, analyseret og optimeret på mere end 1.500.000 datadrevne og resultatorienterede emails

Reaktion er din fullservice e-mail marketing partnerE-mail er stadig det digitale format, der kan skabe det største dækningsbidrag for virksomheder – såfremt det er veludført. Din virksomheds e-maildatabase skal betragtes som et værdifuldt aktiv for din virksomhed. Det er de færreste virksomheder, der udnytter det fulde potentiale i e-mailformatet, hvilket skyldes, at e-mailformatet er dét vanskeligste digitale medie at mestre til perfektion.

Direct email marketing system

  • Reaktions Direct Email:

  • Gratis support, backup og rådgivning
  • Optimale leverings- og konverteringsprocenter
  • Avancerede og unikke analyse- og rapporteringsværktøjer
  • Fleksibelt opbygget til fullservice eller din virksomheds interne ressourcer

Fleksibelt, datadrevet og resultatorienteret email marketing

Email software bureauReaktions direct e-mail marketing software er skræddersyet til at håndtere alle typer virksomheder. Hvad enten din virksomhed er mindre og ønsker, at Reaktion fuldt ud varetager din e-mailkampagne (fullservice) eller din virksomhed har interne ressourcer, der eksempelvis kan designe og eksekvere e-mails, så kan Reaktions e-mailsystem realisere dette. Dermed opnår din virksomhed maksimal fleksibilitet ud fra dine behov.

Reaktion tænker længere end nyhedsbrevet

Skab salg med dine nyhedsbreveNyhedsbreve via e-mail kan være en effektiv metode til at bevare kontakten med dine kunder og samarbejdspartnere – men e-mailformatet bør samtidig anvendes til meget mere end dette. Hos Reaktion anskues e-mailformatet ligeledes som en salgskanal. Konverteringsprocenten fra e-mails kan overstige samtlige andre medier, hvis det er udført på baggrund af segmenteret data. Ved aktivt at bruge den data din virksomhed har om kunden via business intelligence procedurer, er der mulighed for at levere skræddersyet e-mails med relevant indhold, services eller produkter. Udover salgskanal er e-mails oplagt at anvende til forbrugerundersøgelser og opfølgende service på købte produkter eller services. Dermed er Reaktion, udover at være teknisk leverandør, ligeledes din strategiske og resultatorienterede partner når værdien af din mailkampagne skal maksimeres.

Effektive emails

Forøg værdien med nye potentielle kunder

Udbyg din e-mail-liste med leadsUdover at realisere din virksomheds fulde værdi af din nuværende e-mail-database, kan Reaktion via digitale marketingskanaler indsamle målrettede e-mails og samtidig eksponere din virksomheds brand. Særligt er mobil marketing et velegnet medie til at erhverve nye potentielle kunder med permission based e-mail markedsføring og samtidigt eksponere din virksomhed på brandsafe-medier.

Let Data do the Talking

E-mail tracking system med fokus på data og ROIDer er række faktorer, som alle er afgørende for at optimere afkastet af din værdifulde e-mail-database. Reaktions systematiske tilgang til digital marketing som helhed medfører, at der eksempelvis altid er fokus på nedenstående ved alle Reaktions e-mail-kampagner:

Målbare succesparametre

Indbakkeprocent
Optimal e-mail indbakkeprocentSystemet analyserer hvor stor en del af dine afsendte e-mails, der lander i brugernes e-mail-indbakke. Dette er, i sagens natur, et helt afgørende parameter at optimere på, som kræver omfattende erfaring med udsendelse af e-mails for at maksimere e-mailkampagnens samlede afkast.
Åbningsprocent
Opnå den højst mulige åbningsprocentSystemet analyserer hvor stor en del af de afsendte e-mails, der reelt bliver åbnet. Dette parameter kan optimeres, da der er stærk korrelation mellem åbningsprocent og emne-overskrift, se nedenstående afsnit om split test. Der eksisterer nemlig en lang række teknikker til at optimere åbningsprocenten af eksempelvis dit nyhedsbrev. Yderligere registreres hvilken enhed som e-mailen åbnes på. Eksempelvis er e-mail på smartphones vokset markant, hvilket er afgørende for, hvordan din e-mail skal se ud.
SpamScore
Minimér din spamprocentFør dine e-mails afsendes beregner vores system en SpamScore. Det er i sagens natur afgørende, at din -email ikke betragtes som spam, da det vil medføre, at de færreste får den i deres indbakke. Reaktions mailsystem registrerer og rapporterer ligeledes, hvis én eller flere modtager klassificerer dine udsendte e-mails som spam.
Tracking af konverteringer
E-mail trackingsystem til konverteringsoptimeringI Reaktions system kan der nemt og brugervenligt opsættes tracking af de konverteringer, der findes relevant - det kan eksempelvis være klik på et link til Facebook-page eller et direkte køb på din virksomheds hjemmeside. Alle kliks og data herom bliver lagret i Reaktions system og bidrager til at målrette din e-mail-kampagne yderligere.
Tidspunkt for afsendelse
Send dine e-mails på det rigtige tidspunktVidste du, at tidspunktet for afsendelse af dine e-mails er af afgørende karakter for om de bliver læst og udarter sig i for eksempelvis et salg? Reaktion har på baggrund af omfattende data identificeret en række teknikker for afsendelser, der maksimerer afkastet af din udsendelse.

Sov trygt

Sikkerhed
Fokus på optimal sikkerhedDin virksomheds e-mail-database er et yderst værdifuldt aktiv, som hverken konkurrenter eller andre må få adgang til. Vores system har indbygget en række yderst omfattende sikkerhedsprocedurer for at minimere risikoen for et angreb.
Backup
Automatisk backup af din e-mail-databaseDin e-mail-database, udsendte e-mails, kladder, brugerdatabase, statistisk, opsætning og meget mere bliver der automatisk og regelmæssigt taget backup af.
Juridiske retningslinier
Overhold lovgivningen vedrørende e-mail og CAN-SPAMReaktions omfattende erfaring med e-mail-eksekvering har medført et indgående kendskab til de juridiske retningslinier. E-mails udsendt fra Reaktions system overholder CAN-SPAM lovgivningen om eksempelvis 1-kliks afmelding, valid afsender og korrekt adresseformat.
Dedikeret mailserver og IP-adresser
Reaktion bruger dedikerede mailserversModsat mange andre e-mailsystemer, så bruger Reaktion en dedikeret mailserver med tilknyttede IP-adresser for hver af vores kunder. Det er for at opretholde vores høje leveringsprocenter.

Solidt beslutningsgrundlag

Split test af designs og indhold
Split test e-mails og maksimér afkastetI Reaktions e-mailsystem kan der let opsættes et ubegrænset antal splittests. Det vil konkret sige, at der oprettes forskellige versioner med forskellige emnefelter, indhold og billeder, hvorefter systemet analyserer, hvilken kombination, der giver det største afkast. Reaktion kan opsætte og rådgive omkring optimering af split tests.
Data-indsamling
Data lagres i Reaktions e-mail-systemReaktions systematiske og analytiske tilgang til al digital marketing medfører, at der registreres data, som fungerer som beslutningsgrundlag i din virksomheds kampagne. Alt gætværk elimineres ved at implementere dataanalyser, der leverer statistisk signifikante resultater.
Segmentering
Segmentering på baggrund af indsamlede kampagnedataPå baggrund af den data, der indsamles kan systemet inddele din virksomheds e-mail-database i en række segmenter. Det kan eksempelvis være på baggrund af købshistorik, lokation, alder, køn og antal kliks i tidligere e-mails. Ved at segmentere på de førnævnte parametre kan der opnås væsentlig mere målrettede e-mails, hvormed afkastet forøges markant.
Rapportering af samlet afkast
Få overblik over din mobile investeringDin virksomhed kan naturligvis, til hver en tid og i realtid, logge ind i Reaktions brugervenlige system og hurtigt få overblik over, hvordan kampagnen performer. Din virksomhed kan tilknytte et ubegrænset antal brugere af systemet, således eksempelvis de marketingsansvarlige samt ledelsen kan logge ind.

Brugervenlig e-mail-eksekvering

Gratis support
Få gratis support til dit e-mailsystemHvis din virksomhed ikke ønsker fullservice e-mail-eksekvering, yder Reaktion naturligvis gratis support og rådgivning til dig eller dine ansatte.
Adgang til udsendelse og statistik
Brugervenlig og sikker adgang til e-mail-eksekveringUanset om din virksomhed ønsker, at Reaktion skal være din fullservice e-mail-leverandør eller du selv vil stå for udsendelse, så er systemet brugervenligt. Det tager ca. 20 minutter at lære at bruge systemet – Reaktion hjælper dig naturligvis i gang.
Advanceret test-udsendelse
Undgå fejl i udsendte e-mails og test dem førstSystemet har indbygget metoder til at teste, hvordan e-mailen modtages hos forskellige mail-klienter. Yderligere er systemet opbygget således, at hvis din virksomhed har mange ansatte kan de få adgang, men eksempelvis kun én marketingansvarlig kan udsende. Det er med til at sikre, at kun gennemlæst og godkendte e-mails udsendes.
Integration med CRM- og webshopsystemer
Integrér e-mailsystem med dit CRM-system eller din webshopReaktions system er opbygget således, at det let kan kommunikere og sammenkoble data fra eksempelvis CRM-systemer og webshop-systemer. Det medfører muligheden for at udnytte den data din virksomhed har indsamlet om brugeren og anvende den strategisk.
Automatisering af udsendelse
Få automatiseret din e-mail-eksekvering og spar ressourcerDet er let at opsætte og planlægge ned til sekundet i Reaktions e-mail-system for, hvornår du ønsker at udsende e-mails.
E-mail flow
Let opsætning af unikt e-mail-flowSystemet kan opsætte et flow af e-mails til brugeren. Det er eksempelvis ofte fordelagtigt at levere relevant indhold før man præsenterer et eller flere af din virksomheders produkter/services.

Optimeret respons

Crossbrowser design
Dine e-mails virker på alle platformeDer er stor forskel på, hvordan de forskellige mailklienter håndterer den kode, der er i din e-mail. Det er blevet ekstremt vigtigt at teste, at din e-mail blandt andet fungerer på mobile platforme.
Integration af sociale medier
Implementér sociale medier i dine e-mailsDin virksomhed kan med fordel synkronisere på tværs af platforme. Dette er tidsbesparende og skaber alignment på alle de platforme din virksomhed er repræsenteret. Mailsystemet kan automatisk integrere mulighed for at brugeren let kan dele links og indhold.
Webversion af e-mail design
Link til en webversion af dine e-mailsDet er afgørende, at have et link i e-mailen til en webversion af e-mailen. Det skyldes, at ikke alle mailklienter håndterer advancerede e-mails ens. Reaktions system opretter automatisk webbaserede versioner af de e-mails, der udsendes.

Reaktion har skabt kunder for nedenstående virksomheder

Hotels.com
Telia
GroupOn
Pixmania
GE Money
Betfair
Ellos
Onfone