Adwords

Reaktion leverer det tekniske fundament; men endnu vigtigere er vores specialiserede AdWords konsulenter

Reaktion er fullservice Google Adwords bureau

  • Derfor er AdWords annoncering effektivt

  • Ekstremt målrettet trafik med høj konverteringsprocent
  • Vores AdWords kampagner er datadrevet og resultatorienteret
  • Vi har 7 år, 250+ kampagner og over 750.000+ kliks erfaring med AdWords
  • Unikt trackingsystem, der analyserer og maksimerer værdien af dit annoncebudget
  • For et relativt lille budget kan din virksomhed nå ud til tusindvis af potentielle kunder
  • Det er hurtigt at komme igang - din virksomhed kan modtage ordrer fra AdWords om få dage

Google AdWords: Det digitale svar på den perfekte lokation for din virksomhed

Perfekt lokation på AdWordsAdWords annoncering gør det muligt at placere din virksomhed præcis, hvor du ønsker den i det digitale landskab. Det kan realiseres ved AdWords' unikke muligheder for at målrette din annoncering. Eksempelvis lokation, platform, alder, interesse, men ligeledes præcise søgeord og sætninger. Reaktion har udviklet et eksekverings- og analysesystem til at håndtere dine AdWords-kampagner. Vi er i stand til at analysere og optimere på flere parametre end noget andet trackingsystem til AdWords. Det resulterer i væsentligt mere værdi for dine annoncekroner og dermed bedre bundlinie for din virksomhed.

Overlad trygt dine AdWords kampagner til Reaktions professionelle Adwords konsulenter

Professionelle AdWords rådgivningDer var engang, hvor AdWords var relativt simpelt. I dag er det nødvendigt at have indgående viden, erfaring og den rette digitale værktøjskasse for at maksimere værdien. Eksempelvis er næsten halvdelen af søgninger på Google fra smartphones og tablets. Det stiller helt andre krav til udformningen af dels annoncerne, dels designet af din virksomheds hjemmeside eller webshop. Ved at lade Reaktion varetage din AdWords kampagne sparer din virksomhed interne ressourcer samtidig med, at kampagnen er i hænderne på vores erfarne konsulenter.

AdWords Display - En usleben digital diamant

Annoncering på Google DisplayDet er de færreste virksomheder, der udnytter det fulde potentiale som Adwords Display har. Annoncering på Display-netværket giver dig mulighed for at skalere og målrette Adwords annoncering til udvalgte hjemmesider, som dine kunder besøger. Online markedsføring via Google Adwords display-netværk kræver et kompetent trackingsystem for at identificere, hvilke medier der konverterer besøgende til kunder på din webshop eller hjemmeside. Reaktion har udviklet et skræddersyet trackingsystem til netop Google Display annoncering.

Retargeting - Det ultimative digitale værktøj

Retargeting på AdWordsHar du nogen gange undret dig over, hvorfor du ser den samme annonce på flere forskellige hjemmesider du besøger? Det er med al sandsynlighed et resultat af en retargeting kampagne. Formålet med retargeting kampagner er at få tidligere besøgende på din hjemmeside konverteret til kunder ved at målrette annoncering præcis til vedkommende. Vores trackingsystem kan registrere, at vedkommende eksempelvis har lagt varer i kurven på din webshop men ikke gennemført købet. I denne situation er Adwords retargeting den mest effektive form for online marketing, da din virksomhed kan henvende dig målrettet til den enkelte besøgende. Sandsynligheden for at vedkommende ender med at blive kunde er over 43x højere med en retargeting kampagne!

Reaktion er digitalt AdWords bureau med specialiserede konsulenter

Sådan griber vi AdWords annoncering an:

Overordnet strategi
Strategi for Google AdWords kampagnerHvad er det primære formål med din AdWords-kampagne? Det kan være vidt forskelligt afhængig af hvilken type virksomhed I driver. Vi har erfaring fra mange forskellige brancher og dermed arbejdet med forskellige succeskriterier. Det er lige fra et klassisk setup som mersalg i webshop til mere komplekse branding-kampagner.
Identifikation af søgeord og placeringer
Gode søgeord og placeringerDenne proces er fundamentet i alle AdWords kampagner. Baseret på din virksomheds produkter og services har vi en række digitale værktøjer til at identificere, hvilke søgeord og placeringer, som vil konvertere bedst for netop din virksomhed.
Grafik og tekstmateriale
Design af banners og udarbejdelse af tekster
Udfra din virksomheds kriterier udarbejder vi grafisk materiale i form af forskellige bannere samt tekster. Vores designere er i tæt kontakt med vores analytikere, hvormed vi har opbygget omfattende viden om, hvordan bannere og tekster skal skrues sammen for at resultere i salg.
Landing page
Design af landing page til AdwordsVi anbefaler at få skræddersyet en eller flere landing pages (hjemmesiden kunden lander på efter have klikket på Adwords annoncen) for at opnå den bedste konverteringsprocent. Vores designere har lavet over 1.500 unikke landing pages til vidt forskellige brancher.
Implementering af tracking
Tracking system til annnoncering på Google Enhver Adwords kampagne skal analyseres og optimeres løbende. Dermed er det nødvendigt at have et komplet trackingsystem implementeret. Reaktions system er let at implementere med blot én linie kode.
Opsætning af split test
Split test på Google AdWords kampagnerEn vital del af vores trackingsystem er muligheden for at split teste. Afhængig af en række parametre er henholdsvis A/B split test eller multivariate test fordelagtig. Først ved at teste forskellige grafiske design-elementer på din landing page i kombination med forskellige Adwords annoncer opnås en systematisk og analytisk tilgang - en nødvendighed for at maksimere afkastet af din kampagne på Google AdWords.
Eksekvering og distribution
Eksekvering og distribution af Google marketing Det er først i denne fase, at din virksomheds annoncer er live. De forudgående processer kan umiddelbart lyde omfattende, men det er påkrævet for at opnå den grad af systematisk og datadrevet marketing, som kendetegner alle vores kampagner i Reaktion. Vi har en række digitale værktøjer til at oprette og administrere annoncerne i Google AdWords, hvilket medfører et ressourcebesparende og fejlfrit resultat.
Analyse af konverteringsdata
Bedst konverterende segmenter Vores unikke trackingsystem beregner og identificerer - baseret på statistisk signifikant data - de bedst konverterende segmenter og kombinationer af annoncer samt landing pages. Derved kan søgeord, placering, grafiske elementer og landing pages, der ikke konverterer filtreres fra. Denne proces medfører, at afkastet optimeres og dine annoncekroner istedet bruges på værdifulde segmenter.
Optimering af kampagnen
Optimering af annonce kampagnen Reaktions trackingsystem analyserer blandt andet helt basale parametre som hvilke søgeord og hvilke hjemmesider, der henviser dine besøgende. Disse data i kombination med mere komplekse datasæt som eksempelvis lokation, hvilken enhed kunden bruger, hvilke produkter/services kunden læser om, giver et fyldestgørende billede af, hvilke segmenter, der er mest værdifulde for din virksomhed.
Rapportering
Rapport af kampagnens ROIVi forstår godt, at du gerne vil følge med i, hvordan kampagnen fungerer. Derfor har du altid adgang til systemet, hvor du hurtigt og brugervenligt - i realtid - kan se hvordan kampagnen performer. Ligeledes kan din virksomhed få tilsendt daglige, ugentlige, månedlige og årlige rapporter med relevant indhold, som kan bruges i din virksomheds strategiske beslutningsproces.

Reaktion har skabt kunder for nedenstående virksomheder

Hotels.com
Telia
GroupOn
Pixmania
GE Money
Betfair
Ellos
Onfone