Opnå bedre konverteringsrater med forbedrede søgefunktionaliteter

Effektiv søgning er i dag en af de vigtigste redskaber til at sikre, at besøgende konverterer til salg. Såfremt den besøgende ikke finder, hvad den søger inden for få klik, browser vedkommende tilbage til Google og finder måske det efterspurgte produkt eller ydelse hos konkurrenten i stedet. Dette er uhensigtsmæssigt i alle henseender, men specielt er det kritisk for betalt trafik, som er afhængig af en høj konverteringsgrad for at kunne give et positivt afkast af markedsføringsinvesteringen.

Optimering af søgefunktionaliteten på virksomhedens e-handelsplatform skal ske på flere fronter for at være effektiv. Fra direkte søgefelter, som søger bredt på alle oplysninger og produktstamdata, til opbygning af logiske kataloger med tilhørende automatik og filtreringsmuligheder.

Hjælp kunder med at finde hvad de efterspørger

Reaktion har mange års erfaring med udvikling af e-handelsløsninger, herunder webshop- og auktionssystemer, og ved derfor, hvad der er vigtig at være opmærksom på for at få den besøgende til at gennemføre et køb. Det gælder alt fra de designmæssige virkemidler og begrænsninger, udvikling og implementering af avancerede søgealgoritmer til måden hvorpå produktkataloget præsenteres og fungerer.

Reaktion har skabt kunder for nedenstående virksomheder

Hotels.com
Telia
GroupOn
Pixmania
GE Money
Betfair
Ellos
Onfone