Udnyt din virksomheds skjulte data til at forbedre bundlinien

Registrering af data er en af de vigtigste parametre for at kunne opnå konkurrencemæssige fordele ved e-handel. Databaser fyldt med relevant data om kunder, transaktioner, handlinger og adfærd er guld værd for din virksomhed. På trods af dette er det sjældent tilfældet, at databaser bliver fyldt med brugbar data. Tilmed er det endnu sjældnere, at relevant data efterfølgende bliver brugt som viden til at optimere virksomhedens webshop, markedsføring osv.

Reaktions kompetencer inden for business intelligence

Kundeundersøgelse

Kundeundersøgelser - kend dine kunder!

Grundlaget for at kunne anvende Business Intelligence succesfyldt er at have det rette data til rådighed. Hovedparten af denne data vil sandsynligvis kunne frembringes fra virksomhedens it-systemer, eksempelvis webshop. Det er dog lige så vigtigt at have data om kundens oplevelser, følelser og loyalitet, så denne viden kan sammenkobles med faktisk adfærd.

Kend dine kunder!
Kundesegmentering

Kundesegmentering - hvilke kunder tjener du på?

Med et detaljeret kundekendskab opnås større muligheder for at målrette markedsføring og tilbud præcist til de rette kundesegmenter og derved få størst muligt udbytte af investeringen. Optimal kundesegmentering udnytter at kunne identificere, hvilke kundegrupper som bidrager positivt til indtjeningen, og på baggrund af den viden opsættes markedsføringskampagnen.

Segmentér dine kunder!
Automatisk målretning

Automatisering af målrettede produkter og services

Systematisk anvendelse af automatisk målretning på baggrund af dataanalyse øger kundernes gennemsnitlige ordrestørrelse og -mængde. Et detaljeret kendskab til kundens adfærd, præferencer og tidligere transaktioner giver unikke muligheder for at målrette relaterede og anbefalede produkter præcist til kunden.

Forøg værdien af hver enkel kunde!
Søgefunktionalitet

Optimeret søgefunktionalitet: En usleben diamant!

Ved at stille de rette søgeredskaber til rådighed for kunderne sikres det, at de efterspurgte produkter og ydelser bliver fundet, og salget derved ikke går til konkurrenterne. Det er vigtigt at forstå, hvad kunden reelt søger efter, selvom der måske anvendes alternative ord eller navne og ligeledes at anvende søgefunktioner til at op- og krydssælge produkter.

Intelligent søgefunktionalitet!

Optimér din virksomhed med business intelligence

Det kan være et forholdsvis ukompliceret projekt at udvikle løsninger, som registrerer og gemmer data. Men uden en fokuseret strategi for hvilken indsigt der ønskes opnået, vil det sjældent være de rigtige data, som bliver gemt. Reaktion har stor erfaring med at identificere hvilke data der er nødvendige. Derved sikres det, at det kun er virksomhedens indtjening som vokser - og ikke udgifterne til drift af databaser og andre it-systemer.

Reaktion kan tilbyde din virksomhed en række ydelser inden for Business Intelligence. Alle ydelser hjælper din virksomhed med at opbygge værdifuld viden om dine kunder ud fra data, som måske allerede eksisterer i din virksomhed, eller som systematisk vil blive indsamlet til formålet.

Reaktion har skabt kunder for nedenstående virksomheder

Hotels.com
Telia
GroupOn
Pixmania
GE Money
Betfair
Ellos
Onfone